piątek, 17 lutego 2017

Dzień Kota!

Jako że dzisiaj mamy Dzień Kota, naszym cudownym przyjaciołom życzę, by wszystkie miały życie jak z bajki, a tutaj przychodzę z potężną porcją zdjęć :) 

Już dwukrotnie próbowałam zrobić sesję Yuuki i Goyce w ciąży; za pierwszym razem jedyne, co mi się udało, to utrzymać Yuuki przez dziesięć sekund na przygotowanym stanowisku, kiedy ta odwróciła się do mnie tyłkiem, jasno dając znać, co myśli o moim pomyśle. Nie poddałam się jednak i spróbowałam ponownie; chociaż nie udało mi się zrobić takiej samej sesji Goyce, Yuuki ma kilka kochany zdjęć :) Od razu po mamusi widać, że nie może się doczekać, kiedy wokół niej zaroi się od pociech <3 




 
            
             
      
W tym czasie Goyka zajmowała się wylegiwaniem na słoneczku...

Wiadomo, że najlepszym towarzystwem podczas gry są koty, szczególnie, kiedy istnieje ryzyko, że wejdą na planszę i wszystko rozrzucą ;) 


Ale podczas oglądania telewizji najlepszym punktem są kolana <3

 

Za to poobiedni relaks najlepiej spędzić na łóżeczku, tak jak Venus i Rihanna. 



Jeśli chodzi o niezbyt mądre pomysły, to ostatnio zdecydowanie w tej kategorii wygrała Yuuki, która mimo dużego brzucha, wskoczyła na regał i schowała się za książkami. Haru wiedział, że nie było to mądre. 


A zeszłego wieczoru moje słoneczka sprawiły mi ogromną przyjemność, kiedy w trójkę leżeli na łóżku. Szczególnie, że Suriana woli, kiedy syn trzyma się od niej w pewnej odległości :)
                            











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz